sâmbătă, 30 iulie 2016

Remedii naturiste rapide pentru alergii ale pielei fetei si a corpului

Remedii naturiste rapide pentru alergii ale pielei fetei si a corpului

Daca ai parte de alergi si nu cunostii cauza, analizele iti sunt ok sau pur si simplu vrei sa incerci ceva natural pentru tenul si pielea ta, atunci poti incerca urmatoarele:
Ceai din trei frati patati, coada calului si urzica, amestecate in proportii egale, se pune o lingura peste o cana de apa fiarta. Dupa 10  minute se strecoara.
Intern: Ceaiul astfel obtinut  se bea in timpul zile intre 1 cana si 3 cani pe zi.
Extern: Tot din acelasi ceai se tapeaza cu o discheta/ buleta de vata pe fata sau zana afectata, curatata in prealabil. Dimineaza si seara, de mai multe ori, adica: intra in piele iar tapezi cu discheta inmuiata in ceai, de cel putin 4-5 ori pe sesiune.
Apoi dupa ce a intrat ce a intrat bine in piele ceaiul, se da cu crema de musetel (cat mai naturala si cu cat mai putine ingrediente). Eu folosesc de la CETA Sibiu-Crema tip balsam de musetel, si contine doar: petrolatum, lanolin, cera albam, extraxt de musetel. Atentie insa, pentru cei cu tenul gras, sa aplicati in strat foarte subtire pentru ca e o crema grasa.
Daca respecti acestea, ai sanse foarte mari sa iti treaca alergia/ iritatia in 2-4 zile in functie de tipul tenului. Daca nu iti trece alergia sau iritatia persista fara nici o ameliolare, poate e timpul sa te gandesti serios la o cura de detoxifiere, cum ar fi cu argila. Sau poate te ajuta: Coltul de relaxare <click aici>



Caz concret:
In ultimii ani, primavara si toamna, iar mai nou si vara am tenul foarte sensibil. Alergile apar fara vreo cauza si foarte greu gaseam vreun remediu. Imi aduc aminte ca prin primavara lui 2011, am avut o alergie foarte urata, cheltuind multi bani pe produse cosmetice scumpe, dar fara efect. Apoi m-am orientat spre remedii naturiste si am simtit beneficile acestora foarte rapid.
Anul acesta, aceasi problema. In anii trecuti luam claritine (pentru alergi), dar procesul era prea lung si nu prea imi plac pastilele, astfel ca m-am hotarat si m-am documentat si cautat pe la magazine naturiste solutii pentru problema mea.
Ceea ce am scris mai sus, este ceea ce a functionat la mine, intr-un timp foarte scurt. Dimineata simteam mancarimi pe fata, pielea rosie si niste „burburuze”mici pe fata foarte inestetice, care ma suparau de 3-4 zile, iar dupa ceai am baut si am pus pe fata ceai + crema, deja a inceputul procesul de calmare a tenului, iar a doua zi simteam imbunatari considerabile, reducerea rosetei si a mancarimilor. Dupa doar 2 zile, aveam un ten mai fin si foarte placut la atingere.
Iar bonus, toate aceste fara a cheltui foarte multi bani, ca in anii precedenti.

Sper ca te-a ajutat acest articol si astept parerea ta in comentari sau cum ai reusit tu sa faci fata unei alergi?

Multumesc de vizita si sper sa ai o zi cu bucuriiiiiii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu